FAQ

1 Wat zijn de betalingsopties?

U betaald via iDEAL, u rekent uw aankoop meteen af en betaalt veilig in uw vertrouwde internetbetaalomgeving.

2 Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Bij elk artikel wordt een indicatieve levertijd vermeld. Hier ziet u de meest voorkomende situaties:

  • Funda artikelen: binnen 48 uur (mits er geen externe partij zoals een fotograaf ingeschakeld dient te worden en als de bestelling op een werkdag uitgevoerd kan worden).
  • Aanvragen externen / maatwerk: afhankelijk van beschikbaarheid andere bedrijven en bij een taxatie afhankelijk van de agenda van de aanbieder.

3 Kan ik de status van mijn bestelling inzien?

Als u wilt weten wat de status van uw bestelling is kunt u dit navragen bij een van onze medewerkers tijdens kantooruren op werkdagen van 09.00-17.00 uur via info@nouwen.nl.

4 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Bent u na het plaatsen van uw bestelling van gedachte veranderd? Wilt u de bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op via info@nouwen.nl. Indien de opdracht nog niet besteld/uitgezet is kunnen wij u nog helpen.

5 Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als u uw bestelling wilt wijzigen, is dit enkel mogelijk indien de opdracht nog niet is besteld/uitgezet. Een voorbeeld, u heeft een Funda Toppositie besteld (deze wordt standaard besteld met ingang van de dag van de bestelling) maar u wilt de Toppositie 2 weken later laten ingaan en u bent vergeten dit in het opmerkingenveld te vermelden. Neem hiervoor contact op via info@nouwen.nl, wij helpen u graag verder!

6 Ik heb een kortingscode ontvangen, hoe wissel ik deze in?

Een kortingscode is in te voeren bij alle artikelen met uitzondering van artikelen bij externe partijen zoals o.a. keuringen. Het invulveld verschijnt bij het betalingsoverzicht.